Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

39η ΕΚΠΟΜΠΗ " ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ"


Ηχογραφημένη η εκπομπή 



Φίλοι μου,

οι σημερινές διαδικτυακές ιστορίες περιλαμβάνουν τις παρακάτω επιλογές μου.
- το ποίημα "Αγγελίες" της Κικής Δημουλά από την ανάρτηση της  ELENA - BUTTEFLY
- Tο ποίημα " μη σπαταλήσεις σιωπή" της Αγγελικής  από την ανάρτηση στη ΣΤΙΧΟ - ΜΥΘΙΑ
- το ποίημα "τον αντίχειρα που ορίζει" του Σωκράτη Ξένου
- την ιστορία που μου είχε στείλει η Μια φορά κι ένα τρελό για την προηγούμενη εκπομπή.
- το ποίημα "το υπόγειο" του Τάσου Λειβαδίτη από τον ΙΠΤΑΜΕΝΟ ΟΛΛΑΝΔΟ
-το εξαιρετικό κείμενο "η πλάβα" της Φαραώνα
- ένα σκοπτικό στιχούργημα "το σκιάχτρο"  της Ανατολής Παπανότη από την ΣΤΙΧΟ - ΜΥΘΙΑ
- τέλος, το υπέροχο κείμενο του αγαπημένου μου Nikiplos "οι τανάλιες".

Καλή ακρόαση.

1 σχόλιο:

  1. πολλες ψυχες χωρεσαν σε αυτην την εκπομπη..
    Βαγγελη μου εχεις τον τροπο να μας κανεις
    να αναπολουμε,να χαιρομαστε,να μην λησμοναμε..

    σε ευχαριστω..φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή